tisdag 28 april 2009

Ansök till styrelsekraft

Jag är Gunilla och trivs med att det händer många saker både på jobbet och privat. I slutet av förra veckan var det full rulle med många olika uppdrag via jobbet. Torsdag hade jag en träff med en av mina grupper i projektet Kvinnor är Toppen och på fredag seminarium, Du - ett varumärke med Per Frykman och Karin och Karin Sandin. Därefter avslutade Solja Krapu med att läsa dikter och ge sin syn på sig själv som ett varumärke. Ett mycket lyckat och intressant seminarium Jag hann gå på Sveafestivalen en stund innan vi åt en middag tillsammans på Angelini. En mycket bra avslutning på veckan men med mycket intryck. Lördag kväll var vikt till våra barn som kom och år middag, alltid roligt att träffa dem!

Men, måndag morgon och jag hade glömt min bloggvecka!!

Måndag fortsatte med samma idensitet, men framförallt vill jag slå ett slag för den satsning som regeringen gör för att fler kvinnor ska kvalificera sig till styrelsearbete. Gå in på www.almi.se/styrelsekraft och gör en anmälan till att vara med i uttagningen till adept i styrelsearbete. Blir du antagen får du ett stipendium på 10.000 kr inkl moms. Detta stipendium är en delbetalning till den styrelseutbildning som du väljer. Västerbottens Handelskammare kommer att vara en av utbildningsleverantörerna. Vill du veta mera, kontakta mig: gunilla.lindner@ac.cci.se.

Hoppas på uppehållsväder i morgon så känns det mera motiverat att cykla. Jag har i alla fall varit på ett nytt träningspass i kväll: Cirkel Bootcamp med militäriskt stil. Kul men jobbigt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar