fredag 24 april 2009

SVEAFESTIVALEN

Jag hoppar Sveafestivalen i år. Hade anmält mig men så hände SÅNT som inte får hända och jag tappade sugen på allt roligt.

Min brorson förolyckades i förra veckan och det kan jag säga tog musten även ur mig. Vi syskon är supertaighta. Så brorsonen är ju någon jag träffade nära på varje dag. Han blev nära 21 år.

Men jag har också lite tveksamheter när det gäller Sveafestivalen när jag ser på innehållet. Inte ett Norrlandsinslag så långt ögat när. Ibland är det skönt att det kommer föreläsare långt ifrån så man bara får vara och haka på allt utan att fundera.

Men jag är ju en funderare jag.....vilket är jobbigt. Nya idéer som gamla tenderar att ploppa upp hela tiden. Jag blir trött på mig själv ibland.

Ha det gott folks...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar