måndag 6 april 2009

Ny vecka - ny kvinna!



Jag mår bäst när jag får tillfälle att uttrycka mig - på något sätt!
Efter många års kulturadministration av flera slag och som uppbackare av andras kreativitet så kände jag att det vara nog - jag måste lyssna till mig själv. Jag måste ta tag i min egen kreativitet, mina kunskaper och min kompetens. Så efter flertalet för-&-emot listor så startade jag eget i slutet av 2007 - designmadde.

Jag är inte heltidföretagare - som för övrigt kan vara ganska ensamt - jag är projektledare (tidsbegränsat & på 50% flextid) också. Jag arbetar fram till sista september med "Barns delaktighet i det fysiska rummet" - ett projekt som pågår samtidigt i Sthlm, Gbg & Umeå. Det handlar om hur barn är delaktiga förskolans verksamhet och i utemiljön.

Jag är en ny medlem i Magma - kom med vid jul och har varit med på en träff. Jag har inte riktigt fått kläm på Magma och mitt eget deltagande men jag skyndar långsamt - bloggandet denna vecka ser jag som ett tillfälle att få presentera mig för er.
Hej på er!
Hoppas att ni får en bra vecka med mig,
ha det gott,
/Madde

Jag heter Madelene Edlund, jag har ateljé och ett litet utställnings- & workshoprum i Skeppsvik.
designmadde - konsthantverk, sagoworkshops, workshops och fortbildning.
designmaddes blogg - tips om produkter, böcker, utställningar och iaktagelser i vardagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar