onsdag 20 maj 2009

Onsdag

Tog en cykeltur in till staan, ca 7 km. Inte det bäst för min nacke, men jag behöver motion. För något år sedan införskaffade jag en riktig tantcykel med 7 växlar. Det fungerar betydligt bättre att cykla på den, än den gamla där jag var tvungen att sitta framåtböjd när jag cyklade.

Jag hade träff med chefen på studieförbundet, och vi pratade om framtiden, som ser ljus ut.
Visst är det trevligt med ljusglimtar mitt i lågkonjunkturen.

I sommar skall jag vara med på marknaden i bonnstan. Sälja smycken och göra reklam för silverlerakurserna. Den årliga kyrkhelgsmarknaden i bonnstan, är i år den 27-28 Juni, det vill säga helgen efter midsommar, samma helg som festivalen äger rum.

Nya reklamlappar har jag gjort, istället för visitkort.


Jag hittade en rolig och god sak på macken, både söta och sura, och lite roliga nu när det är husvagnstider.


Det här var valda delar ur min dag.

I morgon är det en ännu en ny dag att se fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar