söndag 22 februari 2009

Äntligen måndag i morrn igen...........

Söndagar är sig lika. Jag kan sova nästan hur länge som helst får bara lite ont i ryggen , kanske beror på åldern? Mina föräldrar sov aldrig länge vad jag minns. Det är annorlunda i dag.
Jag har förberett mig inför stresskvällen på torsdag. Annars måste jag stressa med det på onsdagkväll och det skulle ju inte vara så bra.
Vi var ute i snövädret en timme idag och det var riktigt friskt sen har jag varit på stan med min dotter som har handlat kläder. JAg provade lite men ingenting satt bra. Storlekarna verkar ha blivit mindre ;). Till middag åt vi kyckling stekt i kokosfett. Kokosfett är riktigt nyttigt, jag brukar smörja in mig med det också.
I morgon kväll ska några av oss från magmastyrelsen på Håkan Forsströms föreläsning "ett liv i balans". Det ska bli jätte intressant och nån av oss kanske skriver om den i veckan.
Tack för min bloggvecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar