lördag 21 februari 2009

Lördagkväll

Vilken frid, lördagkväll, tacomiddag m lite vin. Skrev aldrig igår för jag var iväg och lyssnade på The Blues Tryout. Dom är härliga, blues är härligt. I dag blev det då en seg dag för jag var inte hemma förrän halvtre i natt. Längesen vi var ut jag och min vän Anita så det var dags och det var värt tröttheten idag.
JAg var ute en timme och gick stavgång i eftermiddag det var välbehövligt och nu är det inte så kallt heller. I morgon ska jag förbereda mig inför stresshanteringskvällen som jag ska hålla i på Euniqem på torsdagkväll. Magmor kan anmäla sig och det finns några platser kvar.
I kväll är det melodifestival igen, ska se det men jag brukar tycka att det är så mycket komersiellt över det. Micke Rickfors ska vara med???? Skumt ;)
Jag röstade på Carolina af Ugglas när hon var med för hon är så häftig,hon sticker ut och gör sin egen grej och passar väl egentligen inte på melodifestival?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar