söndag 15 mars 2009

Ett stort tack för denna gång!


Nu är det dags att lämna över stafettpinnen för den här gången till annan bloggare. Min vecka har varit en aning hektisk men trevlig. Orden icke på något sätt valda på guldvåg men det har varit roligt att få vara med en stund och dela med mig av mina stunder och tankar. Märkte ni att våren var och hälsade på idag? Kände ni solen värma och fötterna bli blöta? Känns som om det finns hopp om att snart få sitta lutad mot en vägg och insupa solenergi, misstänker att det är fler än jag som tycker det känns välbehövligt. I morse var vi en sväng på 360, där min dotter dansar med Funky Kidz på morgonen medan jag och andra mammor (nåja, det är faktiskt några pappor också) dricker kaffe. Sedan blev det en broarna runt för mig i solen medan sambon och dottern med kompisar åkte bob i Alhemsbacken och dagen avslutades sedan med Isresan uppe på Arenan. Vilka skridskoåkare! En del var nog inte mer än 3 år max och att det finns så små skridskor... och dom som var 8 år fantastiska åkare. Jag är djupt imponerad och så kul att så mycket publik fanns på plats. Har avslutat kvällen med att göra små inbjudningskort till dotterns 5 års kalas och så en några avslutande ord här. Nu håller vi tummarna för morgondagens match tycker jag, själv kommer jag att sitta bänkad framför TV:n och hålla tummarna - det tycker jag ni också ska göra! God natt på er och så syns vi på nästa Magmamöte - eller hur?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar