tisdag 31 mars 2009

Jag, en väluppfostrad pansarvagn!

Hej, hej...nygammal bloggare vid "pennan".

Sist jag bloggade passade jag på att ge ett eller flera julklappstips varje dag. Tänkte först att jag skulle göra samma sak den här veckan. Kanske inte just tips på julklappar, utan någon annan typ av tips. Sen tänkte jag om och funderade kring att jag skulle ha ett tema istället. Å nu vet jag inte hur jag ska göra. Kanske lika bra att bara köra och inte begränsa mig så mycket.

Nåja, jag börjar med en presentation. Tror inte jag var så bra på att presentera mig sist, eller rättare sagt presentera mig överhuvudtaget. Anneli Eriksson är mitt namn. Jag lägger faktiskt ner en hel del tid på att just fundera över hur jag ska presentera mig. Befinner mig ofta i situationer som kräver en presentation av olika storlek. Oftast (läs alltid) kör jag med nått lamt som mitt namn samt mitt yrke. Roligare eller mer informativt än så blir det sällan. Tänkte att jag skulle bryta trenden nu. Jag är en väluppfostrad pansarvagn som älskar att hänga på gymmet och är extremt selektiv med personer jag omger mig med. Mat är min passion...både på gott och ont och jag ska nån gång skriva en kokbok. Just nu längtar jag efter nästa helg, då jag för första gången på fem veckor får en helg hemma med mig själv i min lägenhet. Tror jag ska plöja igenom säsong II av Dexter då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar