söndag 22 mars 2009

Veckans sista blogg - om förväntningar

Maten var precis så där fantastisk som jag förväntade mig igår. Det blev prat om förväntningar. Är det bra eller dåligt med förväntningar? Jag är av den åsikten att det är bra. Det är väl klart att man ska förvänta sig saker. Goda förväntningar alltså. Mer av det!

Har varit på Opera i kväll. När det gäller Norrlandsoperan så har jag alltid förväntningar. Framförallt på scenografin, och jag brukar inte bli besviken. Inte den här gången heller. Sen var huvudrollsinnehavaren en fantastisk sångare och tillika skådespelare. Men kören var nog trots allt det som imponerade mest. Vilken kraft!

Å vad har jag för förväntningar på nästa vecka?
- Magmas företagshotell får klart med lokal!
- Magma får projektpengar till företagshotellet!
- Magmalunchen på Invito på onsdag blir välbesökt!
- Får klart med ett stort jobb som jag lämnat offert på!
- Fixar övergången till digital almanacka på ett smidigt och enkelt sätt!
- Får nya ideer när jag är i Stockholm och lyssnar på information om EUs Hälsomål!
- Lär mig en massa nya saker av Åse Hagerman som kommer och hårdtränar med snowflakes på tisdag!
- Härliga löpturer!
- Kärlek!


Och sist men inte minst spännande läsning på Magmas blogg singerat Jenny Eklund.
Tack för mig för den här gången.

Vi ses!
Ingrid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar