torsdag 19 mars 2009

Jag är en nörd!




Dagen har gått i nördens tecken! Jag började med att springa kl. 5.30 tillsammans med min älskade springkompis Anki. Förutom att vi planerade inför vår kommande stockholm marathonresa så hann vi med en del kring våra barn, våra män och framförallt hur fantastiskt kul/skönt det är att jag kan springa igen! Jag är en spring nörd!

Dagen forsatte med 3.e dagen på en coacutbildning som jag och Anna Åberg leder. Att vara i närvaro och process en heldag. Fantastiskt! Jag är en coachnörd!

Stannade kvar På Vardagsrummet, bytte om och förvandlades till en sångnörd eller kanske lösögonfransnörd (Vilket jag faktiskt inte visste att jag var förrän jag gick med i Snowflake singers.)
i morgon bitti cyklar (jag är en cykelnörd) till IKSU för lite vattengympa. Jag är den vattennörd

Kort och gott jag är en nörd och det är härligt!

1 kommentar:

  1. Vilken nörd är det på bilderna? Är det du???? Jag har sällan blivit så glad som när jag fick omdömet "du är en nörd", trodde väl aldrig att det var precis det jag vill vara. Kram nördvännen. / LL

    SvaraRadera