fredag 5 december 2008

Idag blir det Spa

Började morgonen som gäst på Rotary uppe på IKSU. vattengympa och god frukost samt ett föredrag av en utbytestudent från Australien. Intressant att höra vad hon tar med sig från Sverige. FIKA, åäö och all god mat mm.

Jobbar sedan på med Projektet "en förening i varje by". Skickar ett utkast på projektbeskrivning till Sinnika som är projektkoordinator på Västerbottens fotbollsförbund.
Nu ska jag svara på mejl och göra i ordning mina "papper" för att överlämna till Eva som hjälper mig med ekonomin. Kl. 13 blir det bodybalance (för första gåneg i mitt liv) tillsammans med Eva på Spa. Kommer sedan att tillbringa resten av eftermiddagen där.

I kväll har jag lämnat återbud til en återträff med den senaste coachutbildningen som jag och Anna hade. Synd men jag känner att veckan har varit full av kvällsaktiviteter så jag ska bara ta det lugnt med familjen. (De som är hemma) antagligen somnar jag som vanligt på soffan framför tvn....

1 kommentar:

  1. Hoppas du fick en skön kväll. Vi som var där från coachgänget hade i alla fall supertrevligt! Fem timmar av prat och prat och prat... ;o)

    SvaraRadera