söndag 7 december 2008

Sista bloggdagen

Känns nästan lite vemodigt...Har varit kul att delge sina tankar i stort och smått.

Alva har lagt in Magma loggan. Samt ändrat så att vem som helst kan kommentera bloggen.

Har haft en familjehelg så här långt. God mat och ite slötittande på TV igår. Fick också tillsammans med Alva (16)ta hand om veckohandligen. annars är det Erik som brukar sköta det men han var på hockey med Joar(9? och sedan gjorde han det sista med duschkabinen i vårt nyrenoverade badrum. (Äntligen är det klart!)

Alva tycker att jag är en usel veckohandlare. Jag ser tydligen ut som jag är någon annanstans och hon får styra upp mig hela tiden. Jag är ju liksom mest intresserad av människorna i butiken...Hur som helst tror jag att det gick rätt bra den här gången, är ju en del man ska handla i en familj där det går cirka 25-30 liter mjölk i veckan...

Idag blir det innebandymatch för Joars del. Därefter ska jag och Erik åka till Olles spår och åka skidor. Eftermiddagen spenderar jag med jobb och lite förberedelser inför Magmas julfest.

Tidigt i morse skjutsade jag Saga (14) till simträning. Idag har de träningsdag. Ska prova lite annat än simning och svetsa ihop gruppen.

Jacob(18-åringen) är i Stockholm med kompisar från Skåne. De verkar ha kul. skulle på nån klubb som jag aldrig hört namnet på i går kväll. Svårt att låta bli att peppra honom med frågor...

2 kommentarer:

  1. det verkar funka med kommentarerna iallafall:)

    SvaraRadera
  2. det verkar funka nu iallafall. i think..

    SvaraRadera