måndag 1 december 2008

Nu är barnen hemma

Ja nu är några av barnen hemma från skolan! Länge sedan jag satt hemma och jobbade när dom kom hem. känns riktigt bra. Hör att deras mormor min mamma har kommit också. Hon skulle leverera en adventskalander till Joar min nio-åring. TVs adventskalender fick visst godkänt av honom i morse. Hoppas hinna se några avsnitt...

Mötet med Irene gick bra vi konstaterade att det är så himla kul att göra saker tillsammans. Tog också en sparktur med hundarna lite sörjigt men helt OK. har sedan haft lite mejlkorrespondens med några av mina andra samarbetspartners Anna Åberg och Eva Granberg, Magmor de också. Ännu en anmälan till julfesten har kommit in. DesignMadde, såg hennes alster på Kreativitetsmässan. Henne får ni inte missa!

Har också försökt hämta ut ett företagspaket på posten på flyget idag. Det var naturligtvis inte öppet. Nästa gång ska jag kolla öppettiderna före. För det är svårt att lista ut att dom har stängt mitt på dagen och öppnar 15 igen...eller

Nu blir det planering av aktiviteter i ett projekt "en förening i varje by" som jag är inblandad i och sedan bjuder Saga (min 14-åring) på middag. Härligt! Därefter bär det av till ABF och våga sjunga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar