lördag 6 december 2008

Nu är det lördag och underbart väder. Anki och jag har just varit ute på ett långpass. Klabbölerundan kallar vi den. cirka 2 mil. Anki lite trött förutom att hon är min springkompis så är hon rockmusiker på fritiden också. Nu har de haft 2 spelningar på raken...

Vi hann prata mycket...om t ex härskartekniker hur det är att bli utsatt för dom och att alla ungdomar borde ha det på schemat.

Vi pratade också om hur svårt det är att verkligen lyssna på folk när man är stressad och att vi (jag och Anki alltså , kanske någon fler känner i gen sig?)borde bli bättre på att vara tydlig med att just nu är jag inne i något annat och kan därför inte prata just nu. Det vinner både jag och personen som vill prata med mig på! Deta skulle definitivt gör mig mindre stressad också. Förresten pratade jag och Eva om precis samma sak igår när vi var på Spa. Märkligt att det ska va så svårt för så många...

Underbar eftermiddag på Spa igår förresten. Provade det nya solrummet. Kände mig som om jag var i Miami. mkt bra alternativ! Man blir ju inte jetleggad...Avslutade Spadagen med att lämna min "ekonomipapper" till Eva. Känns alltid lika skönt och tryggt att ha någon som tar hand om den biten. Kram

Nu blir det veckohandling och kanske Gammlias julmarknad. Har aldrig varit där. Ska bli mysigt.

Alva har läst min blogg och har synpunkter på att den ser lite tråkig ut. Får se om hon kan hjälpa mig att fixa till den senare idag. Annars verkar hon ändå rätt positiv till mitt bloggande. Hon bloggar ju själv samt läser ganska mycket bloggar så det får ju anses som ett gott betyg:)

Hoppas alla Magmor har en trevlig helg och att vi ses på tisdag på julkalaset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar