tisdag 2 december 2008

Stammis på Schmäck

Har parkerat på Scmäck igen. Känns lite overkligt... har träffat Anna Åberg som är lite jetleggad efter sin USA-resa, inte ens hon fick igång internet på kontoret hm.

Himla kul att se Anna igen. Synd att vi inte hann prata så mycket.Hon skulle vidare till BIC. Jag vill veta mer om företagshotellet för kvinnor som de besökte i USA men jag får väl hålla mig...

Efter röstcoachningen har jag gjort början till planering på en kurs som jag ska hålla nästa vecka. Ringde hem och kollade att jag meddelat att jag blir sen hem, råkade vecka 18-åringen (!) Han verkade måttligt intresserad av huruvida jag skulle komma hem eller inte... De andra tre barnen är på träning, farfar skjutsar. Erik min man, är bortrest och kommer hem först sent på torsdag kväll.

Själv är jag inbjuden till Invito av Gunilla Lindner på handelskammaren (även hon med i Magmas styrelse) på en träff för kvinnors företagande. Åsa Ögren ska prata, det blir spännande. Antagligen får ni en rapport om det i morgon bitti efter springturen.
Undrar om jag blir satmmis på Schmäck nu för att kunna slutföra detta blogguppdrag...Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar