fredag 12 december 2008

Gratulationer och mer lucia

Idag har jag blivit uppvaktad av mina älsklingar, och fått fina presenter (som tack och lov inte var inslagna i julpapper). Snygga halsband, pilatesboll, pärlplattetavla och fina teckningar från barnen och en föreställning med maken senare i vår.

Har tagit ledigt idag, och ska unna mig en skön stund på förmiddagen, innan det är dags för äldsta dotterns luciatåg, skolans julbasar och lite födelsedagsfika här hemma med släkten. Förhoppningsvis åker julgranen upp ikväll också!

(Vi insåg härom året att det är så kort stund man får njuta av glittrig gran, så varför inte sätta upp och dekorera den tidigare? Så den nya traditionen är att pynta granen på min födelsedag)

Min present till mig själv blir nu Silent night med min favorit Johnny Cash.


4 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS Jenny!!

    Hoppas nu du får en riktigt skön ledig dag med bara roliga saker. Det ligger ett litet paket och väntar på dig på ditt arbetsrum när du är tillbaka på jobbet.

    Kram
    Birgit

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen!

    SvaraRadera
  3. Ah, fyllde du år igår? Grattis på födelsedagen, i efterskott! :)

    Kram, Annica

    SvaraRadera
  4. Tack för gratulationerna!!
    /jenny

    SvaraRadera