torsdag 11 december 2008

Min att-göra-lista torsdag

  • Textredigera (korrekturläsa) fem artiklar
  • Hitta på arbetsuppgifter till praon
  • Skriva en text och hitta snygga bilder till den
  • Lära mig ett ljudprogram inför en genomgång
  • Uppdatera webbplaneringen och göra veckoutskick
  • Boka in en intervju
  • Göra skärmdumpar
  • Luncha med god vän
  • Beställa två böcker
  • Skicka iväg julklappar till svärföräldrarna
  • Hämta ut paket på posten/affären
  • Ta ut kontanter till dotterns fredagsbasar
  • Kompletteringshandla turkisk yoghurt och vitlök
  • Hämta tre egna barn och en kompis från dagis och skola
  • Pussa på äldsta dottern som kommer hem från sin pappa
  • Skriva en faktura och skicka iväg
  • Tvätta och stryka lucialinne, kolla lampor och glitter
  • Städa huset
  • Göra chokladkola och ostchips
  • Baka LCHF-bakverk till mig själv inför födelsedagen
  • Träna världens bästa Functional moves på Iksu spa
  • Ge maken massage för att han är så slut just nu
  • Skriva en ny fixarlista inför fredag... ;o)

Det är tur att jag inte är ensam om hemmasysslorna! Men det är nog ändå bäst att sätta igång nu... Under tiden kan jag bjuda på Mahalia Jacksons O holy night.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar