tisdag 30 december 2008

Skiftbyte i bloggen och Nyårsafton imorgon!

Mitt namn är Sofia Forssén och jag är ledarmot i Magmas styrelse. Jag bor tillsammans med min sambo Pontus och våran hund Mia i den västra delen av Umeå. Just nu sitter jag och laddar batterierna inför nyårsafton efter julens alla festligheter och familjefiranden.

Tänk att ett helt år har gått! Varje gång det närmar sig nyårsafton brukar jag summera året som gått och skriva ned viktiga händelser. Jag börjar alltid med allt bra som hänt och avslutar med sånt som jag vill göra och göra bättre nästa år.

Det här året har varit ett innehållsrikt år. Jag har för första gången i mitt liv haft fyra veckors betald semsester i en följd, börjat ett nytt jobb och blivit delägare i en tre år gammal islandshäst.
När man sätter sig ned och tänker efter vad man hinner göra under tolv månader, så brukar det oftast vara rätt mycket saker som hänt både stora och små. Jag ser fram emot vad år 2009 har att ge, det är så spännande när man aldrig riktigt vet.

"Carpé Diem"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar